Monday, September 10, 2007

This or That....

If he eats a dish and says " Hmmmm Good "the very next moment, it is a signal that the dish has turned out well...
If he eats a dish and says " Hmmmm Good " only when asked his opinion about the dish, the meaning is quite obvious...
What say folks??

8 comments:

~nm said...

Hahaha...I agree :) Its quite obvious!!

Only if hte compliment comes without prompting, then only its genuine! :)

Asha said...

LOL! Arvind doesn't say anything if it tastes good, and eats more.God forbid if there is more salt or less,he will promptly say it, loud and clear!!:D

ddmom(rbdans) said...

hmm.. Wish mine compliments atleast when asked :) Mine says if I don't say anything then the food is good. :)
BTW, what happened to your blog page? Is is all skewed up in Firefox.

timepass said...

ddmom-I am able to view my blog page fine on IE.Sorry I don't use Firefox.

Kowsalya Subramanian said...

same as rbdans. Mine says "if I don't say anything it is good"

aargee said...

Mine too says that if he doesn't say anything means the food is good. But still I make it a point to ask everyday if it is good :)
hey! your page is not well visible in Firefox.. did you change your template recently?

aargee said...

yeah.. I can view it fine in IE now. Here it looks quite nice...

Just Like That said...

:-D either way, you're a good cook! unless he's an absolute liar.;-)